Ensinnäkin iso hatunnosto heille ketkä jaksavat, haluavat pitää noita dieettejä musta ei siihen ole. Tai jos olisi niin ehkäpä joutuisin tekemään sen suljetussa tilassa ja lukittuna ovi ulkoa sekä sisältä..Nimittäin mua ei kestäisi kukaan ja mä en kestäisi ketään. Ärrät ja peet lentelisi enemmän ja vähemmän.

No mikä mulle sopii sitten? No se mikä on mun korvien välissä,,pururata ja sen käyttö..Siis tarkotan et ei kukkokaan käskien muni tai muniiko lainkaan..Eli se pitää lähteä se ajatus musta itestäni..Pari kertaa se lähti ja molemmilla kerroilla enemmän liikuntaa mettässä hyppien kivillä ja kallioilla,,normaalia ruokaa mu vähemmän..Ja niin paljonko lähti? No 18 kiloo molemmil kerroil,,joo tuli takas kanssa. No miks? Ruoka joka paheeni on,,ei makea mässy,,senhetkinen istumatyö..

Ja muuten lähti sit reilu vuos pari kolme kiloo kun lisäsin vihreää ja hedelmiä mahaani..Tämä lähti siitä kun kinasin lääkärin kanssa kolestrolilääkityksestä..Arvot oli koholla mut ei paljon ja olin just tehnyt kolestrolilääkityksestä jonkun jutun koulussa ja ei ne niin terveellisiä ole kun väitetään..Totesin lääkärille että niissä on sivuvaikutuksia,,satutko tietämään..Siss en alottanut niitä ja arvot laski muutaman kuukauden päästä..Siis en missään nimessä käske olla syömättä jos lääkäri määrää niitä potilaalle. Se on jokaisen oma päätös. Ja muuten vaivaa tuo kolestroli myös langanlaihojakintai normipainosia..

Ja miks muuten tuntuu joskus siltä että me ylipainoset kannetaan tutkijoiden mielestä kaikki maailman taudit ja poikkeamat ja kuollaan nuorena,,,Juu tiedän että sairalloinen ylipaino ei ole terveellistä..Ja ne normilihaset on terveitä, kauniita, rikkaita, iloisia. No valittavasti tämä on totta vai sanoinko liian kärjistetysti..

No jokainen on vastuussa omasta elämästään ja kropastaan lihoineen päivineen ja ehkäpä tämä yhteiskunta oppii joskus ymärtämään sekä suvaitsemaan erilaisuutta.

Mutta arvatkaas mitä, mä olen ihan tyytyväinen nyt näin kun mun flunssa ymmärtää kohta lähteä kolkuttamaan muita ovia..Vapaapäivä, hiljaisuus, kello tikittää,  kevät tulee hissukseen ja mä söin porkkanoita eilen.

terkuin

sekoitus apuvamiestä, kassialmaa, rölliä ja mua itteni